کسب و کار

صد ایده برای کسب درآمد در خانه

صد ایده برای کسب درآمد در خانه

صرف نظر از اینکه به دنبال کار تمام وقت یا پاره وقت هستید، راه های زیادی برای کسب درآمد خانه وجود دارد. کسب درآمد در خانه مزایای زیادی دارد، مانند داشتن انعطاف پذیری برای تنظیم برنامه خود و لذت بردن از تعادل بین کار و زندگی. مرور ایده‌هایی برای نحوه کسب درآمد در خانه می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید به دنبال کدام یک هستید. در این مقاله به 100 ایده برای کسب درآمد در خانه می پردازیم.

چگونه در خانه کسب درآمد کنیم
در اینجا 21 ایده وجود دارد که ممکن است بخواهید برای کسب درآمد در خانه در نظر بگیرید:

1. یک دستیار مجازی شوید
دستیار مجازی کسی است که خدمات اداری را از یک مکان راه دور به مشتریان ارائه می دهد، مانند دفتر خانه. دستیاران مجازی مسئولیت های مختلفی را برای مشتریان خود بر عهده دارند، از جمله تهیه برنامه های سفر، انجام تحقیقات آنلاین و بررسی ایمیل ها.

2. نگهداری از حیوانات خانگی افراد
اگر از حیوانات لذت می برید، ممکن است بخواهید وقت خود را با آن ها بگذرونید و از آن ها نگهداری کنید.. این یک راه خوب برای کسب درآمد مستقیم در خانه خود است.

3. اقلام خود را به صورت آنلاین بفروشید
خانه خود را بررسی کنید و به دنبال مواردی باشید که دیگر استفاده نمی کنید. سپس می توانید آن موارد را در سایت های مختلف تجارت الکترونیک لیست کنید تا خریداران را پیدا کنید. برای به دست آوردن بهترین نتایج و فروش بیشتر، مهم است که از وسایل خود عکس های واضح و با وضوح بالا بگیرید. تحقیقات آنلاین انجام دهید تا بفهمید اقلام مشابه به چه قیمتی فروخته می شوند و سپس اقلام خود را به صورت رقابتی قیمت گذاری کنید.

4. تدریس آنلاین
از تجربه خود در موضوعات خاص یا دانش خود برای ارائه آموزش آنلاین به دانش آموزان استفاده کنید. خدمات خود را تبلیغ کنید و دانش آموزانی را بیابید که به خدمات شما نیاز دارند.

5. یک وبلاگ راه اندازی کنید
اگر موضوعی وجود دارد که به آن علاقه خاصی دارید، می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا مخاطبانی را جذب کنید که می خواهند در مورد آن موضوع بیاموزند. اگر مخاطبان زیادی را با وبلاگ خود جذب کنید، می توانید از تبلیغات درآمد کسب کنید.

6. فروش خدمات آنلاین
سایت های آنلاین زیادی وجود دارد که متخصصان می توانند خدمات خود را بر اساس قرارداد یا هر پروژه ارائه دهند. برخی از انواع مختلفی از خدماتی که می توانید ارائه دهید عبارتند از طراحی گرافیک، طراحی وب سایت، ساخت لینک، برنامه نویسی، انیمیشن یا ایجاد ویدئو.

7. قیف های فروش  و بازاریابی ایجاد کنید (Purchase, sale and marketing funnel)
بسیاری از کسب و کارها از قیف های فروش خودکار برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از صاحبان مشاغل دیگر از اینکه چگونه قیف های فروش می توانند به رشد کسب و کارشان کمک کنند، بی اطلاع هستند. راه اندازی کسب و کار خود را با فروش قیف های فروش در نظر بگیرید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ساخت آنها با هزینه کم استفاده کنید.

8. فروش خدمات مشاوره
یکی دیگر از راه های کسب درآمد اینترنتی در خانه، مشاوره است. اگر در زمینه خاصی مهارت خاصی دارید، ممکن است بتوانید افرادی را پیدا کنید که به شما پول بدهند تا در مورد اهداف تجاری یا شخصی به آن ها مشاوره بدهید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به دیگران نشان دهید چقدر دانش دارید، راه‌اندازی و تبلیغ وبلاگ خود است.

می توانید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود با هزینه کم یا حتی رایگان استفاده کنید. پس از به دست آوردن چند مشتری، ممکن است بتوانید به سرعت تجارت خود را از طریق بازاریابی دهان به دهان رشد دهید. می توانید به صورت مجازی با مشتریان ملاقات کنید.

9. یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید
تجارت الکترونیک در حال حاضر بسیار محبوب است. در حالی که خرده فروشان عمده تجارت الکترونیک اکثریت سهم بازار را در اختیار دارند، مصرف کنندگان نیز به دنبال معاملات عالی آنلاین هستند. راه اندازی یک قیف فروش را برای خود در نظر بگیرید تا ترافیک و خریداران را به سمت محصولات و خدمات خود هدایت کنید.

10. تخصص خود را با ارائه وبینارها بفروشید
وبینارها راه بسیار خوبی برای فروش محصولات شما هستند، زیرا بسیار موثر هستند و از قالب خاصی پیروی می کنند. هنگامی که نحوه ارائه وبینارهای موثر را یاد گرفتید، می توانید در این فضا به موفقیت بزرگی دست یابید، که ارزش بسیار زیادی را برای شرکت کنندگان خود به ارمغان می آورد و نشان می دهد که در صورت خرید محصول یا خدمات شما چقدر ارزش اضافی دریافت می کنند.

11. حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کارهای کوچک را مدیریت کنید
کسب‌وکارهای کوچک معمولاً برای مدیریت نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود به کمک نیاز دارند و بسیاری ترجیح می‌دهند به کسی پول بدهند که فقط چند ساعت در هفته کمک کند، نه اینکه شخصی به طور تمام وقت رسانه‌های اجتماعی را مدیریت کند.

در مورد سایت های مختلف رسانه های اجتماعی بیاموزید و یک یا دو مورد را که می خواهید در آن تخصص داشته باشید را شناسایی کنید. سپس صنعت خاصی را که می خواهید در آن کار کنید شناسایی کنید. در نهایت، با مشاغل مختلف در منطقه خود تماس بگیرید که می دانید می توانید بیشتر به آن ها کمک کنید.

12. دوره های آنلاین ایجاد کنید
اگر مهارت قابل فروش دارید که دیگران علاقه مند به یادگیری آن هستند، پس در نظر داشته باشید که دوره آنلاین خود را بسازید. سایت های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ساخت دوره خود استفاده کنید. با این حال، پس از ایجاد و راه اندازی، دوره های آنلاین می تواند منبع خوبی برای درآمد غیرفعال باشد.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت محصولات آموزشی

13. فروش پیشنهادات بازاریابی وابسته (همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ)
بازاریابی وابسته راهی آسان برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات و خدماتی است که افراد دیگر ایجاد می کنند، به خصوص اگر وب سایتی با حجم زیادی از ترافیک با کیفیت دارید. تعدادی وب سایت موجود است که پیشنهادات وابسته را تبلیغ می کنند. برای درک مخاطبان خود و آنچه که بیشتر به آن علاقه دارند، وقت بگذارید و سپس برای شناسایی پیشنهاد مناسب و ارائه آن به مخاطبان خود جستجو کنید.

14. فایل های با ارزش و کاربردی خودتون رو بفروشید

در دنیای سراسر دیجیتالی امروز که هر کس تا جایی که دستش برسد از گوشه و کنار این دهکده جهانی برای خود درآمدی دست و پا میکند چرا ما ساکت و بیکار نشسته ایم؟ انواع کسب درآمد ها از اینترنت میتوان متصور بود. و نمونه بارز آن سایت های فروشگاهی مطرح در ایران است. جلوتر که بیاییم سایت هایی خدمات آنلاین ارائه می دهند و کسب درآمد میکنند. همچنین عده ای کلاس های آنلاین برگزار میکنند و باز هم درآمدی از اینترنت کسب میکنند. ته این خط کجاست؟ به نظر شما تمام ایده ها و راهکارهایی که منجر به کسب درآمد از اینترنت شده است و می شود در حال حاضر اجرا شده است؟ پاسخ قطعی خیر است! چرا که به تعداد افراد روی زمین ایده های جدید وجود دارد. هر مغز؛ حداقل یک ایده! شاید خیلی از شما با خود بگویید من که هیچ سررشته ای از کامپیوتر و اینترنت و برنامه نویسی و طراحی ندارم. پس نمی توانم از اینترنت درآمدی داشته باشم. این طرز فکر کاملا اشتباه است. در پهنه این دهکده جهانی روش های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از آن ها وبکو مارکت است. مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش! امروزه کمتر کسی است که درون سیستم کامپیوتر یا تلفن همراهش فایلی از دوران تحصیل یا کار یا هر عرصه ای از زندگی خود نداشته باشد. فایلی پر کاربرد در طول زندگی روزمره.  امروزه فایل های بسیاری هست که ارزش فروش دارند. همچنین اگه فایلی برای فروش ندارید میتونید برای فایل ها و محصولات دیگران بازاریابی کنید و کسب درآمد کنید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید: کسب درآمد با تولید محصولات آموزشی در خانه

15. ساخت پادکست
پادکست یکی دیگر از روش های عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما با مخاطبان است. کلید موفقیت با پادکست این است که یک جایگاه خاص پیدا کنید و سپس محتوای عالی برای رشد مخاطبان خود در اختیار آن ها قرار دهید. هنگامی که مخاطبان زیادی ایجاد کردید و تعداد زیادی دانلود در هر قسمت دریافت کردید، سپس می توانید به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از پادکست خود باشید، مانند فروش تبلیغات.

در حالی که ممکن است مجبور باشید برای یادگیری نحوه ایجاد، ویرایش و تبلیغ یک پادکست کمی تحقیق کنید، اگر در موضوع خاصی متخصص هستید، این ایده ای است که ارزش بررسی دارد.

16. شغل پرستاری پیدا کنید
نگهداری از کودکان یکی دیگر از گزینه های عالی برای کسب درآمد از خانه است. ارجاعات دهان به دهان راه بسیار خوبی برای شروع نگهداری از کودک است، اگرچه تعدادی وب سایت نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای تبلیغ خدمات نگهداری از کودکان خود به صورت رایگان استفاده کنید. برای اینکه خود را برای خانواده‌ها جذاب‌تر کنید، بهتر است گواهینامه‌های مرتبط را دریافت کنید.

17. تست وب سایت ها
یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد اینترنتی، استفاده از سایت‌هایی است که برای بینش شما در مورد عملکرد یک وب‌سایت خاص به شما پول می‌دهند. در بیشتر موارد، برای قبولی باید یک آزمون را پشت سر بگذارید و سپس به ازای هر آزمونی که انجام می دهید، پولی به شما پرداخت می شود. حتی ممکن است پس از اتمام آزمون، برای شرکت در یک بحث ویدیویی با مشتری، امکان دریافت پاداش اضافی را نیز داشته باشید.

18. وارد کردن داده ها را انجام دهید
اگر مهارت‌های تایپ سریع و دقیق دارید، ممکن است بخواهید یک شغل ثبت اطلاعات آنلاین را انتخاب کنید. این موقعیت ها معمولاً می توانند به راحتی به صورت آنلاین انجام شوند و می توانند درآمد ثابتی را ارائه دهند.

19. به عنوان یک نویسنده مستقل کار کنید
شرکت ها اغلب به دنبال محتوای باکیفیت هستند تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند. اگر مهارت های نوشتاری قوی دارید، ممکن است این مسیری باشد که می خواهید در نظر بگیرید. اگر از قبل یک نمونه کار آنلاین با نوشته های منتشر شده ندارید، ممکن است بخواهید پیشنهاد نوشتن چند قطعه به صورت رایگان را برای ساختن یک نمونه کار در نظر بگیرید.

20. خدمات تصحیح ارائه دهید
اگر از خواندن لذت می برید، ممکن است بخواهید شغلی به عنوان تصحیح کننده آزاد در نظر بگیرید. بسته به اینکه آیا در حال حاضر مدرک دارید یا خیر، می توانید خدمات خود را به مشتریان مستقل ارائه دهید یا حتی شرکت هایی را جستجو کنید که تصحیح کنندگان تمام وقت استخدام می کنند.

21. اتاقی را در خانه خود اجاره دهید
فهرست کردن یک اتاق خواب اضافی در یک وب سایت اجاره می تواند درآمد آسانی را برای شما فراهم کند که می توانید در خانه کسب کنید. مهم است که برای تمیز نگه داشتن ملک و خانه خود وقت بگذارید. برای اطمینان از اجاره 100٪، خانه خود را در چندین سایت مختلف برای اجاره قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که اتاق‌ها کاملاً مبله هستند و هزینه خدمات شهری و شاید حتی صبحانه را در قیمت اجاره لحاظ کنید. همچنین بهتر است سرویس اینترنت خود را ارتقا دهید تا سریعترین سرعت اینترنت ممکن را برای مهمانان ارائه دهید.

به دلار درآمد کسب کنید و به ریال خرج کنید!

ایده های دیگر برای کسب درآمد در خانه
در اینجا 78 ایده دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام جستجوی راه هایی برای کسب درآمد اینترنتی در خانه در نظر بگیرید:

1. از طریق عضویت یا فروش محصول یک جامعه آنلاین بسازید و سپس کسب درآمد کنید

2. در نظرسنجی های آنلاین شرکت کنید

3. برای کارت های هدیه رایگان آنلاین ثبت نام کنید

4. به پیتزاها به صورت آنلاین امتیاز دهید

5. محصولات را بررسی کنید

6. ایجاد یک وب سایت، ایجاد ترافیک و جمع آوری اطلاعات برای فروش به شرکت ها یا افراد دیگر

7. برای خرده فروشان آنلاین کار کنید

8. به عنوان یک آژانس مسافرتی آنلاین کمیسیون دریافت کنید

9. فروش طرح درس

10. لباس های خود را آنلاین اجاره دهید

11. ارائه خدمات خوشنویسی برای دعوت عروسی، کارت و سایر لوازم التحریر

12. بازی های آنلاین را انجام دهید و برای دریافت جوایز رقابت کنید

13. در یک گروه متمرکز آنلاین شرکت کنید

14. کتاب های دست دوم خود را به صورت آنلاین بفروشید

15. کتاب بنویس و بفروش

16. پست های رسانه های اجتماعی یا تبلیغات را در حساب های رسانه های اجتماعی یا وبلاگ بفروشید

17. ارزیابی موتورهای جستجو با انجام جستجوها، تجزیه و تحلیل نتایج و ارائه بازخورد به موتورهای جستجو بر اساس مرتبط بودن نتایج جستجو

18. ویدیو بسازید و از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید

19. ارائه مهدکودک در منزل

20. ارائه خدمات رونویسی

21. تجهیزات موسیقی یا فضای استودیو خود را اجاره کنید

22. فروش محصولات پخته شده

23. جای پارک خود را اجاره دهید

24. اقلامی را از بازار و سمساری ها بخرید، آنها را بازسازی کنید و به صورت آنلاین بفروشید

25. تلفن همراه قدیمی خود را بفروشید

26. آنلاین خرید کنید و برای خرید خود پول نقد کسب کنید

27. مهارت های عیب یابی خود را بفروشید

28. عکس خود را در سایت های عکس بفروشید

29. نظرسنجی های آنلاین را پر کنید

30. کسب و کار آموزش و نگهداری سگ و حیوانات خانگی راه اندازی کنید

31. یک کسب و کار حسابداری مجازی راه اندازی کنید

32. ارائه خدمات حمایت سیاسی

33. فروش خدمات ترجمه در پلتفرم های مستقل

34. صنایع دستی خود را به صورت آنلاین بفروشید

35. یک نقش پشتیبانی فنی از راه دور دریافت کنید

36. خیاطی سفارشی را در خانه شروع کنید

37. فضای بلااستفاده خود را به عنوان فضای ذخیره سازی برای افرادی که می خواهند کمتر از هزینه یک واحد ذخیره سازی پرداخت کنند، بفروشید

38. یک اتاق در خانه خود اجاره دهید

39. ماشین خود را به مسافران یا افرادی که وسیله نقلیه شخصی ندارند اجاره دهید

40. راهرو، جای پارک یا محل خیابان خود را اجاره دهید

41. لباس هایی که استفاده نمی شوند را بفروشید

42. تجارت الکترونیک و خدمات ارزی، پول نقد و…

43. فروش گیفت کارت استفاده نشده

44. تست اپلیکیشن های موبایل

45. یک بلاگر در رسانه های اجتماعی شوید

46. به عنوان یک تریدر رمزارز فعالیت کنید

47. به صورت مجازی (دورکاری) برای یک شرکت کار کنید

48. محصولات خود را رشد دهید و بفروشید

49. یک هنرمند صداپیشگی (گوینده، دوبلر و…) شوید

50. اپلیکیشن موبایل خود را بسازید

51. آموزش آنلاین موسیقی

52. طراحی و فروش آنلاین تیشرت

53. نظرات ویدیویی ایجاد کنید

54. ترجمه و زیرنویس فیلم و سریال های خارجی

55. ادمین و مدیریت سایت و شبکه های اجتماعی

56. دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، سئو و بهینه سازی سایت انجام دهید

57. یک وب سایت را مدیریت کنید

58. کارشناس پشتیبانی سایت ها و پلتفرم های مختلف شوید

59. خدمات تبلیغات آنلاین یا رسانه های اجتماعی را ارائه دهید

60. خدمات بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید

61. یک سالن کوچک در خانه خود راه اندازی کنید

62. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

63. در تحقیقات بازار آنلاین شرکت کنید

64. ایجاد و فروش پروژه های نجاری

65. رفع اشتباهات موتورهای جستجو

66. برای موقعیت های خاص آشپزی کنید

67. یک کتاب صوتی بسازید

68. برای ورزش کردن پول بگیرید

69. آماده سازی وعده غذایی را برای دیگران انجام دهید

70. یک کسب و کار dropshipping ایجاد کنید

71. ایجاد و فروش دسترسی به یک دوره آنلاین

72. آموزش یوگا به صورت آنلاین

73. تجارت آنلاین در بازار

74. موسیقی را برای پول نقد کنید (اجرای زنده و…)

75. یادداشت ها و جزوه های خود را بفروشید

76. خرید و فروش نام دامنه

77. به عنوان مددکار خیریه کار کنید

78. به عنوان یک فریلنسر پروژه های مرتبط با کار خود به صورت قراردادی انجام دهید

چه فایلی بفروشیم؟

چند نمونه از محصولات دیجیتال برای فروش آنلاین​

1. گزارشات، کتاب های الکترونیکی و فایل های متنی
اگر میخواهید محصولات دیجیتال آنلاین را بفروشید، کتاب های الکترونیکی و فایل های متنی (ورد، اکسل، PDF و…) را در نظر داشته باشید زیرا تقاضای زیادی برای آن ها در جهان آنلاین وجود دارد. تقریبا هر کتابی در این روزها منتشر میشود فرمت دیجیتالی آن موجود است. امروزه تقاضای زیادی برای تبلت ها و گوشی های هوشمندی که از کتاب های الکترونیک پشتیبانی میکنند وجود دارد و این اصلا تعجب آور نیست و در چند سال گذشته این موضوع افزایش داشته است.

2. آموزش‌ های صوتی
این نوع محصولات از پرطرفدارترین، محصولات آموزشی هستند که در سرزمین ما به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته‌اند. برای ساخت محصولات صوتی به یک مجموعه هدفون و میکروفن نیاز دارید که با ده هزار تومان قابل تهیه است. برای ضبط و ویرایش صدا می‌توانید از Adobe Audition استفاده کنید و حتی می‌توانید نویز اتاق و صداهای اضافی را حذف کنید. متن دوره آموزشی خود را آماده کنید، آن را بخوانید و ضبط کنید. برای جذاب‌تر شدن دوره، می‌توانید به آن یک موسیقی ملایم اضافه کنید.

3. آموزش‌ های ویدیویی
این نوع محصولات معمولا بسیار گران هستند و مشتریان علاقه خاصی به آن‌ها دارند. برای ساخت آن به یک دوربین فیلم‌برداری نیاز دارید. البته دوره آموزشی شما باید طوری باشد که با تصویر بهتر درک شود. ساده‌ترین راه آن است که در پشت میز تحریر خود بنشینید و صحبت کنید و سپس می‌توانید با کمک نرم‌افرار، نوشته‌ها و تصاویر لازم را به فیلم اضافه کنید، دقت کنید فیلم را طوری ذخیره‌سازی کنید که با دستگاه‌های پخش خانگی قابل نمایش باشد.

4. نرم افزار های کاربردی
به همان اندازه که تکنولوژی رشد می کند تقاضا برای نرم افزارهای نوآورانه در حال رشد است. هدف اولیه هر نرم افزاری حل یک مشکل است و همیشه مشکل جدیدی در جهان وجود دارد. اگرشما قصد فروش محصولات دیجیتال را دارید باید به صورت جدی نرم افزارها را در نظر داشته باشید.

همکاری در فروش و کسب درآمد

روشی که دیدگاه شما را نسبت به کسب درآمد از اینترنت تغییر خواهید داد. شاید بتوان این روش را در صدر برترین روش کسب درآمد اینترنتی که انجام آن بدون هزینه نیز امکان‌پذیر است قرار داد. روش کسب درآمد ذکر شده با نام “همکاری در فروش” یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) شناخته می‌شود، ما در وبکو مارکت ترجیح می‌دهیم آن را بازاریابی آسان بنامیم. نحوه کلی این روش کسب درآمد، کسب پورسانت به ازای فروش محصولات دیگران است.  هر جایی که یک کاربر بتواند روی لینک اختصاصی شخص کلیک کرده و محصول معرفی شده را خریداری کند، می‌تواند یک درگاه معرفی و فروش محصولات باشد. بنابراین تفاوتی ندارد این محصول کجا معرفی خواهد شد، البته برای بهره‌وری بالای تبلیغات و اثرگذاری بیشتر معرفی محصول، محصولات باید در جایی معرفی شوند که افراد علاقه‌مند به آن محصول وجود داشته باشند. در این روش کسب درآمد، شخص که اکنون به عنوان همکار شناخته می‌شود از بین محصولاتی که به آن علاقه‌مند است، یک یا چند محصول را برای معرفی به دیگران انتخاب می‌کند و با استفاده از روش‌هایی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کاربران را برای خرید محصول به سایت محصول ارسال می‌کند. پس از اینکه کاربر محصول را سفارش داده و خرید را نهایی کرد، پورسانت محصول به عنوان درآمد همکار به حساب کاربری وی واریز می‌شود، سپس این موجودی حساب قابل درخواست و پرداخت به حساب بانکی همکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *