کسب درآمد

روش جدید عضو گیری در وبکو مارکت

روش جدید عضو گیری در وبکو مارکت

روش های زیادی برای عضو گیری یا همان زیرمجموعه گیری در وبکو مارکت وجود دارد. %5 از درآمد زیرمجموعه برای شماست.

کسب درآمد از طریق زیرمجموعه گیری در وبکو مارکت به صورت یک سطحی می باشد ( زیرمجموعه گیری در وبکو مارکت به صورت چند سطحی یا هرمی ‏نمی باشد )‏ لازم به ذکر است وبکو مارکت در هر فروش %10 کارمزد کسر نموده و %90 بقیه را برای کاربر واریز می نماید اگر کاربر زیرمجموعه کاربر دیگری باشد از %90 کاربر %5 را به کاربر زیر مجموعه گیر جایزه می دهد و این روند فقط در یک سطح صورت می گیرد. همچنین از این میزان %35 برای بازاریاب (اگر محصول بوسیله بازاریابی بفروش برسد) و %50 به مالک فایل تعلق می گیرد.

در زیر یک روش کاربردی را برای شما معرفی می کنیم :

شما می توانید در گروه ها و کانال های تلگرام مطالب جالب یا آموزشی، کلیپ، عکس و … را پخش نمایید و در زیر مطالب لینک زیرمجموعه گیری خود را قرار دهید و از آنها بخواهید در سایت وبکو مارکت عضو شوند. می توانید از دوستان خود بخواهید که مطالب ارسالی شما را برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایند و به این شکل شما با سرعت بالایی می توانید عضو گیری نمایید.

اما لینک عضو گیری شما در وبکو مارکت چیست؟ در کنترل پنل وبکو مارکت روی گزینه ” همکاری در فروش ” کلیک و بعد روی گزینه ” بنر و لینک زیرمجموعه گیری ” کلیک نمایید بعد وارد صفحه ای می شوید که در سمت چپ روی تب ” لینک زیرمجموعه گیری ” کلیک و آدرس داخل کادر را کپی نمایید. آدرس به شکل زیر است:

صفحه اصلی

که به جای علامت X عدد قرار دارد، این عدد کد شما است و سیستم از روی این عدد می فهمد که کاربر جدید از طرف شما عضو شده است.

نمونه یک متن که می توانید ارسال بفرمایید :

آیا می خواهید از فروش فایل های خاک خورده خود کسب درآمد نمایید؟

آیا می خواهید کسب و کار خود را متحول نمایید؟

پس در وبکو مارکت عضو شوید:

صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *