روش جدید عضو گیری در وبکو مارکت

روش جدید عضو گیری در وبکو مارکت

روش های زیادی برای عضو گیری یا همان زیرمجموعه گیری در وبکو مارکت وجود دارد. %5 از درآمد زیرمجموعه برای شماست.

کسب درآمد از طریق زیرمجموعه گیری در وبکو مارکت به صورت یک سطحی می باشد ( زیرمجموعه گیری در وبکو مارکت به صورت چند سطحی یا هرمی ‏نمی باشد )‏ لازم به ذکر است وبکو مارکت در هر فروش %10 کارمزد کسر نموده و %90 بقیه را برای کاربر واریز می نماید اگر کاربر زیرمجموعه کاربر دیگری باشد از %90 کاربر %5 را به کاربر زیر مجموعه گیر جایزه می دهد و این روند فقط در یک سطح صورت می گیرد. همچنین از این میزان %35 برای بازاریاب (اگر محصول بوسیله بازاریابی بفروش برسد) و %50 به مالک فایل تعلق می گیرد.

در زیر یک روش کاربردی را برای شما معرفی می کنیم :

شما می توانید در گروه ها و کانال های تلگرام مطالب جالب یا آموزشی، کلیپ، عکس و … را پخش نمایید و در زیر مطالب لینک زیرمجموعه گیری خود را قرار دهید و از آنها بخواهید در سایت وبکو مارکت عضو شوند. می توانید از دوستان خود بخواهید که مطالب ارسالی شما را برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایند و به این شکل شما با سرعت بالایی می توانید عضو گیری نمایید.

اما لینک عضو گیری شما در وبکو مارکت چیست؟ در کنترل پنل وبکو مارکت روی گزینه ” همکاری در فروش ” کلیک و بعد روی گزینه ” بنر و لینک زیرمجموعه گیری ” کلیک نمایید بعد وارد صفحه ای می شوید که در سمت چپ روی تب ” لینک زیرمجموعه گیری ” کلیک و آدرس داخل کادر را کپی نمایید. آدرس به شکل زیر است:

صفحه اصلی

که به جای علامت X عدد قرار دارد، این عدد کد شما است و سیستم از روی این عدد می فهمد که کاربر جدید از طرف شما عضو شده است.

نمونه یک متن که می توانید ارسال بفرمایید :

آیا می خواهید از فروش فایل های خاک خورده خود کسب درآمد نمایید؟

آیا می خواهید کسب و کار خود را متحول نمایید؟

پس در وبکو مارکت عضو شوید:

صفحه اصلی